Gunna - WUNNA [Official Video]

Gunna

Gunna

2,6 M vues452

    The official video for Gunna's "WUNNA" - Out Now!
    Stream “WUNNA” on all platforms:
    gunna.ffm.to/wunna
    Follow Gunna:
    only1gunna.com
    IG: gunna
    TW: 1GunnaGunna
    FB: gunnaofficial
    SC: soundcloud.com/gunna
    #Gunna #WUNNA #OfficialVideo
    ℗ 2020 Young Stoner Life Records / 300 Entertainment

    Ajoutée Il y a 7 jours

    Commentaires

    1. AstroKidd Music

      frsel.info/video/video/q7acf5qarHa8YGc.html

    2. Lord Yadi

      <a href="#" class="seekto" data-time="133">2:13</a> looks pre recorded

    3. Yung Logi

      I hear: surf a Wave in Zandvoort

    4. Makena Kauai

      Sup

    5. Ashton Robertson

      "Surf surf surf " 🐐

    6. Kumahlor King

      This is what happens when your 3rd eye open,.

    7. Alexandre Barbe

      worse gunba song

    8. Ash

      Gunna lyrics sound familiar 🤔 frsel.info/video/video/rdyuoa2r1ojcZWs.html

    9. Talakhir Issak

      وانا

    10. 69S JOY

      Nice flow

    11. Slatttkarok

      Cash gunnnna shitttted on this 🥶🥶🥶🥶🥶

    12. Derrick Gatonye

      Turbo: what type of beat Gunna: WUNNA

    13. Deeboshear

      why this isnt more hype then gooba?

    14. Foodstamps120

      When gunna is better than gunna

    15. Supreme Wright

      Shit is trash

    16. Micah Scorsone

      Benihana (better than u) love how this dude uses words people don’t rap about he do his thing for sure

    17. YurboiJim X

      STEALING 6IX9INE MARKENTING

    18. CyberPunk2077 VooDooBoyz

      frsel.info/video/video/t85rZpLVmIG4pms.html Sauce GOT HANDS!! This Old Catch Up If you Know You Know!😏......🗣SAMURIA!! OWWWEEE Drip God Drip I Truth TSF💧💧🩸🤫🤫

    19. CyberPunk2077 VooDooBoyz

      frsel.info/video/video/s7uEa2zcsHGblHg.html

    20. Crab

      The intro part is insane

    21. DSWAG ebz

      He don’t miss

    22. tyrell X

      Blacker than Akon

    23. bright diamond

      I have play this music more then 100 times today damnn......

    24. King Max

      Started listening to the niqqa wen I was cleaning the horse stables flow so calm and smooth hiz 🔥🔥 I underestimated this niqqa I like the song its 🔥

    25. Nicholas Lopez

      Finally back with heat Lowkey feel like you slacked until now

      1. oiuet souiu

        ??Great !

    26. illest317

      Dis nigga flow so lazy nd boring

      1. oiuet souiu

        1 million Sub

    27. Maren Markos

      I'm a Denver artist looking for new fans. New song just dropped- frsel.info/video/video/u8hxanGty4bGn2M.html

    28. Caleb

      Mouth breather wanna be thugga so bad

    29. Everything_I_Think

      This sucks

    30. Andy

      Gunna slowly blowing up and I’m not complaining, rode this beat so hard 🔥

    31. Charles Williams

      Trash

    32. Nathanial Stoltz

      This looks like a 2016 uzi video

    33. Shotta K

      Snitch

    34. Shane Lee

      under rated 🔥

    35. G.A. Ballesteros

      Gunna is a RAT!!!!!

    36. Ismail Abdul

      Cool video, nicely done. Here's another good video frsel.info/video/video/3Nh6aaTTy4LNp5o.html

    37. Ripp Swain

      This is crazy, I guess turbo should if faster the beat, cuz he is spitting crazy B😂

    38. Raheem Williams

      We watch; is the twin Said, and @gwallasmash run that Back @gunna come on stunna My crew PAID aye aye; Bluntedly aye whew she only-call-me-for-sex;

    39. Srinivas Subramanian

      How many of you felt the asap Rocky’s FUK sleep flow 🤨

    40. Future B

      1 million Sub

    41. MM NC

      Money puddle , Gotta , cut her , Gunna , Wunna , Hunna, Crime, Stoppa

    42. jah brakaz

      I love this song I listen to it everyday😎😎😎😛

    43. Sihle Sithole

      Its Your time GUNNA!!!!!

    44. Kushy me

      🇰🇪 🇰🇪 🇰🇪✌️👍👽

    45. TNTlife28

      Gunna - Wunna ft. Gunna

    46. Brittany Bracey

      *this is rap too yall umm ok all i heard was adlibs and repeated words that rhyme with a nice beat*

    47. Russian Worldstar

      Русские здесь?)

    48. naijagorrillaz

      Sounds like he's mumbling........shootout to d video director tho

    49. ᴀliภ 丹ภτσภᎥσ

      who is here before this gets to a tik tok trend? 😂

    50. qatmoss TWNZ

      frsel.info/video/video/17WtmqXPtJfYl2c.html

    51. qatmoss TWNZ

      frsel.info/video/video/17WtmqXPtJfYl2c.html

    52. qatmoss TWNZ

      frsel.info/video/video/17WtmqXPtJfYl2c.html

    53. qatmoss TWNZ

      frsel.info/video/video/17WtmqXPtJfYl2c.html

    54. qatmoss TWNZ

      Subscribe and share frsel.info/video/video/17WtmqXPtJfYl2c.html

    55. Douglas AArons

      Outa yaaaard jamaica

    56. A H

      No respect bruh go hit a whippet dumbass

    57. g1dakidd

      this shit needs at least 20 million views come on

    58. Brooklyn Soulā

      My Crew Paid Surf A Wave 🌊 🏄🏾‍♂️

    59. Drae Drae

      Heyyyyy 🔥🔥🔥

    60. Drae Drae

      Heyyyyy 🔥🔥🔥

    61. Patrick Flannery

      So dumb....I really can’t believe his label even let him put this stupid shit out

    62. God is Good

      Everyone reading This... GOD WILL CONTINUE TO BLESS YOU

    63. Simb'à la prod

      Tellement puissant le son l'instru et le flow de Gunna ne font qu'une personne

    64. Thomas Chege

      Best song of the album

    65. Jackie Hiner

      LEMON JUICE

    66. Gabriel Nwoye

      Jamaican 🤩🤩

    67. Tuaisial a

      Gunna million subscribe noww 🔥🔥🐍🐍🦅🦅🦅🦅🛸🛸🛸

    68. Cariston Sanna

      "AP blacker than Akon" 😂🔥🔥

    69. rah music

      Shit fire

    70. Bram Copermans

      <a href="#" class="seekto" data-time="67">1:07</a> dang the editor really had to cut right there huh...smh

    71. Bram Copermans

      All jokes aside, this song's a vibeee

    72. Bauhran

      BAFORADOR DE NITRO

    73. Rashad UFC

      Thats Gunna music crazy relax style ' i like it

    74. YFN Issah

      1M subscribers finally🔥🔥🙌🙌💫

    75. Tre Williams

      New gunna music leaked frsel.info/video/video/s7mEZaioy3zfpWc.html

    76. Homemade beats

      Is this Jamaican where i’m from🙂🌚

    77. Homemade beats

      Who else realised that before this video he had 600k subs

    78. Seniru

      This shit sucks

    79. Mogli 2

      m.frsel.info/video/video/0dSaiLPV0Im6cpo.html Show some love please his first song

    80. Eugene Anekwe

      This is so boring omg, how do y'all listen to this kinda music omg