• 57
  • 143

Commentaires

  1. Angel Tapia

    DDG my role model man , legit the definition of “if u put your mind to it, you can do anything”

  2. Blaise Reed-Jenkins

    Dry ass twerking from these girls where the black girls at 🤦🏽‍♂️

  3. Micronesian Pothead691

    Let’s get this to golddddddd✌🏾

  4. kilo banks

    Remember when this nigga was in his moms basement doing videos no cap

  5. UK Live vid

    Escape hardest out of all

  6. Larry The Bro

    Normal people problems :my Ubers coming late and I'm late in rent DDG problems:the yacht got canceled and ion got furniture in my new mansion...

  7. 2reck Lessrod

    If young boy n DDG make a song is goin to be #1 on da billboard

  8. Dangerous Habits

    Miss y’all tg🥺

  9. Dangerous Habits

    🥺🥺

  10. David Forest

    2020 and arguments still hit different 🔥, DDG music hard and I can really relate to this😭........ I listen to this song like everyday even my kid bro addicted to the song now😂

  11. mxrvenss

    T.O went hard nigga jus needa put sum energy into it

  12. Dae dae pranks

    Subscribe to my FRsel channel if DDG and Kennedy should be back together and have a baby and my FRsel channel is dae dae pranks

  13. jet-

    Who here from Twitter 🤣

  14. Mr . Tqaxc

    Best song in 2020

  15. Jeremy Haring

    Remember his beef with diss god

  16. Erratic Nonos

    Bro what if ddg got his fans have a week or 2 to make this go trend again for a prize or sum shit. Like if we trend this again than he has to do what we say or sum shit in a live, that be crazy.😂

  17. TGC’S WORLD

    This song go hard!!!

  18. Jaquan Taylor

    I bought the richer the Rollie the Patek the ap I’m rocking em foour different days

  19. Jay Cinco

    Follow me on IG @Jaycincoo Tell me if I’m the hottest artist in Compton Just Hit 10K

  20. Jay Cinco

    Follow me on IG @Jaycincoo Tell me if I’m the hottest artist in Compton Just Hit 10K

  21. Jay Cinco

    Follow me on IG @Jaycincoo Tell me if I’m the hottest artist in Compton Just Hit 10K

  22. Vega

    This nigga trash

  23. Ant SoSavage

    This STILL needs more publicity, DDG deserves to be noticed on a bigger stage 🙏🏾🛸

  24. Britial Hodge

    Hoolleee this go crazy

  25. Britial Hodge

    Lowkey this one of the hottest shits you dropped, poppin that shit!

  26. Geronimo Zamudio

    I don’t care what y’all say !!!!! Ddg is the best rapper/FRselr no mf cap 🚫🧢 like cmon name another FRselr that lit as him. He always on beat always spitting bars always spitting facts like cmon bro this guy a fucking legend and a goat at the same damm time

  27. Tylan Smith

    I gotta ESCAPE from the CORONAVIRUS 😂😷🤮🤮

  28. foe_ ej

    T.o snapped,he just sound like he popped a perc,drunk lean and smoke before recording 🤷🏽‍♂️

  29. sa_toxicated Toxicated

    This hard I'm talking bout that shit that can't be fixed up with a bandage 😏😈👺👹

  30. Twelve Disciples

    If somebody was talking about his sister like that

  31. Robbie Griffin

    Cool

  32. Jassy

    🐐🐐🐐🐐

  33. Jassy

    WOWW🥵🔥🔥🔥

  34. 1400 MUSIC

    This still hard in 2020

  35. LA uzi vert 21

    He kinda sounds like lil baby

  36. 2wavybyron

    Who here in 2020 👀🔥

  37. GamingWith Trego

    This ain’t music...It’s a storyline...

  38. Acedrillz onYT

    Fire

  39. Lele abel

    My forever fav song❤️

  40. Eric Victor

    on my life this the hardest shit out fpr 2020 this nigga going up yall better get ready its gunna be viral !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  41. THE REAL FLIZ

    GOATED

  42. Layla Ramnarine

    He said nigga you get it, that's the 8th month. 😂 lmao

  43. YBI EZZY

    who replay more than twice ✊🏿✴

  44. Isabella m.

    Wait so when kenndy got hit by a car was that rlly real n true is that how she lost her baby ???

  45. Matt McDevitt

    This man more than a FRselr he a rapper rapper frfr

  46. O.M.G it’s Aubrey! !

    this is his best songggggggg nocap

  47. Rosalie

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  48. Sam Lam

    They should be an alternative version with just ddg

  49. YouTube baldy -_-

    🔥🔥🔥💯💯

  50. Wubba Lubba Dub Dub

    #DDG he fire asf to me he the best rapper his song slaps

  51. Wubba Lubba Dub Dub

    Tell to to stop rapping he ass and he trying to copy nle his voice is as it does not match the beat

  52. Elias Sancho

    This is not just a Banger but this an Anthem 💯🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  53. Hugo dG

    Brabo

  54. OG Xlee

    This song is 🔥 🔥

  55. ogkwame

    Who was here before this hit 20M?

  56. Zeus 47

    Those shoes are fire

  57. Elizabeth Hayes

    So far hold up, arguments and this is your best song

  58. Ebro Oldfeet

    TO need to work on that craft👀 this hard tho

  59. Tarek Boulous

    This dude is a you tube why is he rapping

  60. Yvonne Turner

    DDG this song is fire u better then deshae frost 🤣🤣🤣🤣

  61. Call It Mexico

    🔥

  62. Dasboy

    this is really one of his best songs

  63. MARISSA

    Females look busted😖

    1. RPE Ravens

      U a whole 6 u shouldn’t be talkin 😂

  64. saliylholloman

    The song fire but the only thing is that it's too short I wouldn't pay for it!!

  65. Adam Abrahams

    Stick to FRsel no offense mahn😅

    1. Dayon The Dog

      You know this shit was hard Adam 😂😭🔥

  66. Papi Jerry

    You're underrated af

    1. Dayon The Dog

      💯

  67. Khashman Anderson

    If u don’t like dis song u fuckin high

  68. tiffanne hardy

    Nah, paidway t.o real life trash wtffff, ddg 10x better

  69. Sofi Sis

    Its fireeeee bro🔥🔥🔥🚫🧢

  70. Moses Kamara

    DDG squad

  71. Navae Roberts

    This is gonna be my man one day

  72. Soulex

    Definitely his best song yet

    1. ExclusivesKing

      He got so many tho

  73. 1tone Diego

    He a straight up wanna be pop smoke

    1. Cartier Frames

      Pop smoke? How lol, they rap completely different

  74. ItzzJamar

    Is it just me or this song jus make u feel like you’re outside on a Summer day happy as hell lmaoo

  75. ItzzJamar

    DDG carried this song no cap, but T.O. part got better to me

  76. Ecstasy And Heroin

    this is the first time im listening to his music lmfao

  77. Layo Olatunbosun

    those Alexander McQueens go fya though🔥🔥

  78. Gabriel Jennings

    Paidway sounds like he tried to eat a pack of saltines without drinking water

  79. Cymera Kearse

    Thisss oneee ‼️🔥

  80. Damar Gauldin

    Me

  81. Kedene Spence

    Still love this song😍❤️😩‼️

  82. nerissa nelson

    I see you 👀 Here during quarentine Bored as hell We'll have a good day

  83. Ayoo Janaye

    i want this to go viral SOOO BAD

  84. legacy queen

    why so much ppl hate these songs are dopeeeeeeeeeee

  85. Victoria Smith-Gilbert

    Idk if it the weed or auto tone but T.O sound messes up 😂😭👎

  86. Ash Deals

    Imagine gunna on this

  87. HighLifeTuners 1

    i dont know the homie but the beat was banging...

  88. Devon Wilford

    You definitely the goat 🐐

  89. Kaylee Osborne

    Y r u smoking in all ur songs lol

  90. lyric master

    Yo this beat is lit🔥🔥🔥

  91. epicluis

    eyy lets goooooo

  92. Kayltlin Gray

    I LOVE YOUU SOO MUCH AND I LOVE ALL YOUR PRANK'S VIDEOS AND ALL YOUR SONG'S DDG FAMILY 😘🤩😎🤑😂🤣😍💯💯💯💯💯💯❤🖤❤🖤❤🖤❤🖤❤🖤❤🖤❤🖤

  93. Rick James

    Simp?

  94. Darrion Brent

    Just realized ain’t no ad libs

  95. YunGxWintrz

    Aiden u digging dis innit @axsmllxs

  96. Moneyway Nj

    Still a banger 🌩

  97. T 40

    POST IT ON SPOTIFY DERRYL

  98. Dasboy

    I honestly want to hear ddg and Torey lanez

  99. Todge Smith

    W

  100. Todge Smith

    Gold